Ny blogg med Louise!

Eftersom att jag är så dålig på att uppdatera så har jag och Louise gjort en blogg tillsammans.
Då blir det allttid bra med uppdatering och sen har jag ju Louise som tjatar på mig när jag inte bloggar.

Tryck vart som hellst på texten för att komma till vår blogg!
www.twolifestories.blogg.se

kanske är dags för dag 1 nu?

-Jag började spela fotboll när jag gick i tvåan eftersom att jag hade gått upp så mycket i vikt när jag bröt min arm
- Jag är livrädd för spindlar och äckliga clowner, det finns inget värre
- Jag älskar choklad, But who doesn´t?

Jag har ganska stor panik inför gymnasievalet med tanke på att jag alltid har haft beslutsångest, vad det än gäller
-Jag älskar att ta kort (på människor, naturen & allt möjligt)
-Mitt favorit program är CSI NY, är helt beroende
-Jag hatar att gå och lägga mig, men älskar att sova
-Jag är riktigt glömsk av mig, och alltid försenad eller ute i sista sekunden
-Om ni skulle fråga de flesta jag känner så skulle de säga att jag var en riktigt glad person, medans några skulle säga att jag nästan aldrig är glad. Men det har en förklaring, det finns de som vet hur  de ska göra för att jag ska bli glad medans andra don´t have a clue.

-Jag kan vara riktigt långsint. Men samma sak här, det är olika med olika personer.

ååååh!

Jag brukar hela tiden säga att jag har fullt upp men nu är det ingen överdrift och inget skämt.
Jag har nog aldriig varit då upptagen i hela mitt liv.
Från och med den här veckan så har jag träning 4 gången i veckan istället för 3 eller till och med istället för 2 som vi har haft ända fram tills nyår.
Sen är det mycket med skola, nationella & gymnasiet.
Sen vill jag ju försöka hinna vila och umgås lite där i mellan men det hinner jag knappt.
Så därför kan ni förstå att bloggen har hamnat på efterkälken lite.
Men nyss hade jag träning och det var nog den jobbigaste i mitt liv.
HATA tjockmattor!
Men jag kan inte förneka att det känns grymt efteråt (även fast jag oftast har träningsvärk då).
Här är vi! Även fast många av de på bilden har slutat så vi som är kvar kör med damlaget...
//E

RSS 2.0