om mig

Eftersom att jag har en ny blogg tänkte jag berätta lite om mig själv.
Jag heter Emma --- Dahlgren Johnson och jag fyller 15 den 7 januari.
Jag har fyra "halvsyskon", My, Lova, Alicia & Henry.
Nu går jag sista året i Broängsskolan, sen blir det gymnasium men jag har ingen aning om vilket.

Jag skulle aldrig kunna överleva utan musik, några favoritartister är Beyonce, Rihanna, Hoffmaestro, Akon & Swedish house Mafia.
De jag umgås mest med på fritiden är Louise, Emma, Linda & Lisa. Finns många fler jag skulle vilja träffa men det finns oftast inte tid.
Jag har spelat fotboll sen jag gick i 2an och jag har dansat showdans med inslag av street i två år.

Mitt fotbollslag

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Så du är en vältränad tjej ;) Btw, jag har också en syster som heter My!

2010-12-17 @ 19:31:33
URL: http://fashionmaff.blogg.se/
Postat av: Yampis

GUD vad fin blogg du har!

Puss <33

2010-12-18 @ 15:10:51
URL: http://yampis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0